تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد کدام مقامات کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس
سرخط خبرها

طنین شعار اتحاد امت اسلام در میدان ۱۵ خرداد مشهد| حماسه حضور یک‌بار دیگر تکرار شد+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۵۸۷۰۳
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
طنین شعار اتحاد امت اسلام در میدان ۱۵ خرداد مشهد| حماسه حضور یک‌بار دیگر تکرار شد+ فیلم و عکس
طبق آخرین گزارش‌ها، عرصه میدان ۱۵ خرداد مشهد پوشیده از خیل زائران و مجاورانی است که شعارنوشته‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند و با سر دادن شعار «الله‌اکبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «یا ای‌ها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، خشم و انزجار خود را نسبت به جسارت اخیر نظامیان صهیونیست به نمازگزاران مسجدالاقصی و حملات اخیر این رژیم به مواضع محور مقاومت نشان می‎دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، میدان ۱۵ خرداد مشهد از ساعت ۹ صبح امروز میزبان جمعیت روزه‌دارانی است که برای شرکت در راهپیمایی این روز به سمت حرم مطهر رضوی به خیابان آمده‌اند.

طبق آخرین گزارش‌ها، عرصه میدان ۱۵ خرداد مشهد پوشیده از خیل زائران و مجاورانی است که شعارنوشته‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند و با سر دادن شعار «الله‌اکبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «یا ای‌ها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، خشم و انزجار خود را نسبت به جسارت اخیر نظامیان صهیونیست به نمازگزاران مسجدالاقصی و حملات اخیر این رژیم به مواضع محور مقاومت نشان می‌دهند.

طنین شعار اتحاد امت اسلام در میدان ۱۵ خرداد مشهد| حماسه حضور یک‌بار دیگر تکرار شد+ فیلم

بنابر اعلام پلیس راهور شهرستان مشهد، محور‌های منتهی به میدان ۱۵ خرداد در طرح ترافیکی قرار دارد، اما لحظه‌به‌لحظه از مسیر‌های مجاور بر جمعیت حاضران روزه‌دار در میدان افزوده می‌شود.

طنین شعار اتحاد امت اسلام در میدان ۱۵ خرداد مشهد| حماسه حضور یک‌بار دیگر تکرار شد+ فیلم

همان‌طور که پیش از این و توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد اعلام شده بود، راهپیمایان روز جهانی قدس پس از آغاز رسمی مراسم در ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه و تلاوت قرآن کریم، راهپیمایی را از ساعت ۱۰ صبح در مسیر بلوار امام رضا (ع) به سمت حرم مطهر رضوی آغاز می‌کنند.

لحظاتی قبل از شروع مراسم روز جهانی قدس در مشهد
 
ماکت موشک خیبرشکن و پهبادهای ساخت ایران در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد
 
حضور پرشور مردم مشهدمقدس در راهپیمایی روز جهانی قدس
 
حضور سرپرست شهرداری مشهد در راهپیمایی روز جهانی قدس 
 
آیت‌الله علم‌الهدی: مسئله قدس، دغدغه همه مسلمانان است
 
صحبت‌های رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در حاشیه روز قدس در مشهد
 
شهردار منتخب مشهد: راهپیمایی قدس نماد بارز وحدت امت واحده اسلامی است
 
حضور پرشور مردم مشهد مقدس در راهپیمایی روز جهانی قدس
 
آب‌پاشی روی سر روزه‌دارن مشهدی
 
تصاویری دیگر از حضور با شکوه مردم‌ روزه‌دار مشهد در راهپیمایی روز جهانی قدس 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->